lørdag 21. april 2018

Fly away with me

Hei!

Det er tid for enda en ny kolleksjon fra Pion Design! Så utrolig spennende! Dette er en liten smakebit til dere ❤︎
Denne kolleksjonen oser sol og sommer, og jeg er kjempespent på å se alle arkene.


I mellomtiden koser jeg meg med den siste kolleksjonen "The World Awaits". Dette kortet lagde jeg for litt siden. Det er herlig å være kreativ med farger jeg ikke bruker så ofte.






Ellers har jeg brukt metallpynt, die og blomster fra Prima. Chipboarden er fra Wycinanka, og motivet er stanset ut med en die fra Kort & Godt Hobby.

Ønsker dere alle ei flott helg!

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)