søndag 25. mars 2018

See the world

Hei!

Jeg fikk lekre nye mønsterark fra Pion Design i forrige uke, og har laget dette kortet. Falt for den nydelige teksten som jeg har oversatt slik som dette;

"Den du reiser med kan være viktigere en selve reisen...

Ordene traff meg rett i hjertet. 




  


Den nye papirserien fra Pion Design heter "The Wold Awaits".

Ellers har jeg brukt chipboardramme fra The Dusty Attic. Denne er embosset med to ulike embossingpulverfarger. Metallpynten er fra Tim Holtz.

Ha en fin dag alle sammen!

Påskeklem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)